Bu Blogda Ara

6 Ağustos 2014 Çarşamba

PARAGRAF-2- Kaynak Tavsiyesi

-Celal Aydın YGS LYS Türkçe fasikül şeklinde olan çoğunu çözmedim muhtemelen orta seviye inceleyin sonra karar verin.
Soru bankanız olsun bende birey YGS LYS vardı çoğunu çözmesemde memnundum ne zor ne kolaydı yani.
Sadece paragraf içinse-bununda çoğunu çözmedim- fasikül yayıncılığın mavi kitabı var özet-soru bankası şeklinde mavi kitap üstünde beş yıldızlı yazıyor yazarı Sayın Müslüm KESKİN.Beni delirtmiş kitaptır :) ilerisi için tavsiye ederim.Başta kullanmayın derim.
Bunları konuları iyice kavradıktan sonra çözmeniz yararınıza olur masrafsız olsun çok kaynağım olsun derseniz yaprak testler yardımcınız olur.Kitabın yerini tutar mı bilmiyorum.
Söyleyeceklerim şimdilik bu kadar.Sorun cevaplarım elimden geldiğince.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder