Bu Blogda Ara

3 Ağustos 2014 Pazar

Hakkımda

Arkadaşlar haklı olarak bana soracaksınız sen sınavda ne yaptın?Çok mu başarılıydın bize kazandıracağın çok mu şey var da bu siteyi açıyosun diyeceksiniz.Öyle aman aman başarılıyım diyemem ama kendime haksızlık ederek başarısızdım da diyemem.Ben 2.senemde Ankara Üniversitesi Diş Hekimliği fakültesini kazandım.Sıralamam 15.182 YMF3 te.Geçen sene sıram YMF3 te 32bin küsürdü.İşte bence başarım bu. Dahası YGS2 puan türünde sıralamam ilk seneki girişimden yaklaşık 4 bin daha gerideydi.(daha kötüydü)6-7 tane Tıp fakültesini de 2-3 puanla kaçırdım.Van Tıp`ı 1 puandan daha az puanla kaçırdım.Hayırlısı bu nasip dedim ama insan nasibini biraz da kendi belirler.Sınava Tam Anlamıyla Hazırlan sloganı da işte burdan çıktı.Tam anlamıyla hazırlansaydım 2-3 puana muhtaç olup işte efendim 2 puanla şura kaçtı 3 puanla şura uçtu gibi şeyler yerine neyse.. Ben tam anlamıyla hazırlanmadığımı düşünüyorum işte sizlerin de bu hataya düşmemesi için elimden gelen çabayı göstereceğim.Tam anlamıyla hazırlanamamdaki faktörlere değineceğim.Bunlara karşı nasıl önlemler alacağınız hakkında fikirlerimi paylaşacağım.Sınav anı stresi, nasıl yönetileceği vs. aklınıza takılan her şeyi cevaplamaya çalışacağım.Siz de yorum kısımlarına yazın onlara da yardımcı olmaya gayret gösteririm.
Devam edecek.. :)

2 yorum:

  1. Sınav için birçok blog okuyorum :) senin kadar yardımcı olanı göremedim diğerlerine soru sorunca cevaplayınca dövüceklermiş gibi hissediyorum :) öncelikle tüm yakın arkadaşlarım sınavı kazandılar diye havalandı ve iletişimimiz kesildi tamamen, bir erkek arkadaşım yok yani dikkatimi dağıtabilecek bir durumum yok hiçbir sosyalağda hesabım yok seni dhda okyudum.. 97liyim mezuna kaldım :) ders çalışmama sorunum var haftalık 4 konu verdim ama çalışmak ölüm gibi geliyor yapamamak korkusu var hedefim ftr.. And. Lisesi mezunuyum temelim 0 okulun geneli böyle eğitim göremedik sağ sol kavgaları çok vardı hocalar kaçtı vs. nasıl başlamlym , bir ton kaynağım var bir arkadaşım 0 kitaplar verdi.. Fen bilimlerine yazıldım ailem destek ama ben ertelemekten bıktım ders çalışmaktan korkuyorum hem temel oluşturup hem de temelin üstüne nasil bir şeyler katabilirim.. Nasıl bir yol izlebilirim lütfen yardımcı ol :) kızabilirsinde seni hem bir abi hem de bir rehber olark görüyorum :) blogu ve yazmaya bırakma sana ihtiyacmiz var.. (biraz uzun oldu saçmaladğm yerler oldu kusura bakma :) )

    YanıtlaSil
  2. Temel sıfır demişsin karekök sıfır kitaplarının iyi olduğunu düşünüyorum çoğunu kullanmadım ama.
    Antremanlarla matematik geometri kitapları iyi sayılır.Çalışamıyorum demişsin hedefini düşün tamamen elinde olan bir durum bir kaç gün zorlanırsın ama sonra bu sizin işiniz olduğu için kendinizi mecbur hissedeceksiniz.Korkmaya gerek yok çalıştıktan sonra karşılığını mutlaka alacaksınız.Kitabı eline al ders çalışmana engel olacak her şeye engel ol.Ailenle iyi iletişim kur.Dershaneye gideceksen sorular sor,konulara kendin çalış anlayamadığın yerleri mutlaka 1 gün sonra sor erteleme yığınla birikiyor.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil